25 virksomheder deltog i workshop om at få Succes Online

Michael Kock fra Selector Media fortalte om vigtigheden af ikke blot at være tilstede online, men også at have en webstrategi.

Tirsdag den 27. september deltog 25 virksomheder i den første workshop af i alt fem om at få succes online.

Michael Kock fra Selector Media fortalte om vigtigheden af ikke blot at være tilstede online, men også at have en webstrategi.

I samarbejde med Google, Erhvervsstyrelsen m.fl. tilbydes små og mellemstore virksomheder gratis træningsforløb i at få “Succes Online”.

Målet er at sætte fuld gang i Nordsjællands vækst, eksport og jobskabelse. Bag initiativet står en bred alliance af offentlige institutioner, private firmaer og større interesseorganisationer: Google, IT Branchen, FDIH, DI, Erhvervsstyrelsen, PwC, ASE og IVÆKST.

Der er stadig ledige pladser på de næste fire workshops:

  •  4. oktober: Brug dataen i din virksomhed
  • 11. oktober: Skab trafik på dit site
  • 25.  oktober: Sociale medier og kunderelationer
  • 1. november: SEO og kommunikation.

 

Tilmelding her