Krav til e-handelssystem

I Helsingør Kommune handles der via det elektroniske e-handelssystem KMD Opus E-indkøb

Det er et krav, at leverandøren kan e-handle med Kommunens e-handelssystem, samt at leverandøren løbende og efter Kommunens behov vederlagsfrit stiller tilpassede elektroniske kataloger og prislister til rådighed. Kravet gælder også, såfremt Kommunen i aftaleperioden overgår til et andet e-handelssystem.


Det forudsættes, at leverandøren i aftaleperioden både i elektronisk form via elektronisk katalog, og/eller excel-ark samt i papirform (hvor det er aktuelt) sikrer, at Kommunen til enhver tid er opdateret med de rigtige aftalepriser samt produktsortiment med tilhørende billeder og fyldestgørende beskrivelse af produkterne. Leverandøren er således ansvarlig for at sikre, at opdaterede prislister er korrekte og fyldestgørende ift tilbudslisten fra det gennemførte udbud.

Udbud og Indkøb

Stengade 59
3000 Helsingør
Telefon: 49 28 28 28
E-mail: udbud@helsingor.dk