Leverandørmøder 2016

Læs mere om afholdte leverandørmøder i 2016

Leverandørmøder på Kulturværftet

I forbindelse med kommunes nyligt vedtagene udbudspolitik, arbejdsklausul og kommende udbud, har der været afholdt en række leverandør møder.

Den 3. og 10. oktober var fokus på byggeri. Her gav systemudvikleren af det nye leverandørlistesystem et indlæg, og der var mulighed for, at få hjælp til oprettelse i systemet.

Den 11. oktober var fokus på varer- og tjenesteydelser. Fokus var på potentielle prisaftaler og fordelene ved at samarbejde om at deltage i udbud.

 

Se slides til bygge- og anlæg

Se slides til vare og tjenesteydelser

 

Nedenfor kan du angive din interesse for oprettelse af prisaftaler indenfor vare- og tjenesteydelser

 

Max 200 ord

Kontaktinformation

Udbud og Indkøb

Stengade 59
3000 Helsingør
Telefon: 49 28 28 28
E-mail: udbud@helsingor.dk