Ilse Jacobsen og VisitNordsjælland samarbejder om at udbrede kendskabet til Hornbæk internationalt.

Internationale kunder og samarbejdspartnere fra 25 lande er var i Hornbæk i to dage for at blive ambassadører for Hornbæk og Den Danske Riviera.

Ilse Jacobsen ønsker at sørge for den rette branding af Hornbæk og den Danske Riviera ude i verden i forbindelse hermed og har derfor indgået et samarbejde med Visit Nordsjælland om at ”uddanne” kunder og samarbejdspartnere i Ilse Jacobsens ståsted og grundpillen i hendes Brand – nemlig Hornbæk og Den Danske Riviera.

Det er vigtigt for mig, at vores internationale samarbejdspartnere og kunder får en forståelse for og indsigt i, hvad der kendetegner epicentret for mit kreative arbejde. De skal have en indgående viden om det lokalforankrede DNA, som gennemsyrer ILSE JACOBSEN HORNBÆK og på den måde være klædt på til at kunne brande Hornbæk og Nordsjælland ude i verden”, siger Ilse Jacobsen. Ilse Jacobsen er også en af de 8 lokale erhvervsledere, som er ambassadører for Helsingør Kommune til at sætte kommunen på dagsordenen som et sted at besøge, leve og drive virksomhed.

For VisitNordsjælland er det konkrete samarbejde med ILSE JACOBSEN HORNBÆK en unik mulighed for at fortælle historien om Den Danske Riviera, siger marketingschef for VisitNordsjælland Birgitte Bergman. 

”Jeg er meget stolt over, at få denne mulighed for at være med til at positionere Hornbæk og Den Danske Riviera overfor 25 lande. Vores brand fortælling om Kongernes Nordsjælland og Den Danske Riviera kommunikerer vi med storytelling fortalt af ”rigtige” mennesker. Ilse Jacobsen og Den Danske Riviera har mange fælles brandværdier. Det er fortællingen om, hvordan københavnerne og internationale gæster igennem århundrede er kommet til kystbyerne og ikke mindst Hornbæk for at holde ferie og for at restituere. Det er fortællingen om, hvorledes kunstnere igennem historien - og den dag i dag - finder inspiration i naturen og lyset. Det er det gode liv som leves, hvor kvaliteten er i fokus med et lokalt præg og autenticitet. Det er passionen og ægtheden som møder vores gæster. Ilse Jacobsen og hendes personlige historie er unik i denne sammenhæng og samarbejdet har allerede genereret gode resultater,” siger Birgitte Bergman.

Læs pressemeddelelse