Oversigt over foreninger i Helsingør Kommune

Gå på opdagelse mellem de mange folkeoplysende foreninger i Helsingør Kommune.

Foreningerne i Helsingør Kommune spænder vidt. Der er idrætsforeninger, spejdere, hobbyforeninger, voksenundervisning/aftenskoler og meget mere.

Sådan søger du

• Leder du efter en forening i lige netop din by, kan du søge specifikt under "By".
  • Leder du efter en speciel aktivitet, fx håndbold, søger du under "Aktivitet".
  • Er det en speciel foreningstype, du søger som fx en aftenskole, så brug "Foreningstype".
  • Kombination af søgninger: Bor du i Hornbæk og vil du gerne gå til håndbold, vælger du Hornbæk under "By" og håndbold under "Aktivitet".
  • Særligt til borgere med skærmlæsere: Vær opmærksom på, at alle links i denne liste åbner et nyt, eksternt link i et nyt vindue, som viser foreningens hjemmeside og/eller Facebook side.