Kommunale dagtilbud

Information om daginstitutionernes placering, størrelse og åbningstider finder du på institutionernes hjemmeside.

Oversigt over alle daginstitutioner

Børnehuset Abildvænget (0-5 år)

Abildgårdsvej 39-41
3000 Helsingør

Børnehuset Abildvænget er en integreret institution med 70 børn. Desuden er der to grupper sårbare børn tilknyttet institutionen. 

Børnehuset MariaKringlen (0-5 år)

Nygade 6C
3000 Helsingør

Børnehuset MariaKringlen er en integreret institution med 77 børn fordelt på to adresser. 

Børnehuset Mariehønen (0-5 år)

Kronborg Ladegårds Vej 114
3000 Helsingør

Børnehuset Mariehønen er en integreret institution med 114 børn.  

Børnehuset Montebello (0-5 år)

Gurrevej 90
3000 Helsingør

Børnehuset Montebello er en integreret institution med 94 børn. 

Børnehuset Rosenkilden (0-5 år)

Rosenkildevej 34
3000 Helsingør

Børnehuset Rosenkilden er en integreret institution med 72 børn.
Institutionen har tvungen frokostordning for børn fra 3 år.

Børnehuset Snerlen (0-5 år)

Horsensvej 8
3000 Helsingør

Børnehuset Snerlen er en integreret institution med 72 børn.
Institutionen har tvungen frokostordning for børn fra 3 år. 

Børnehuset Sommerlyst (0-5 år)

Allegade 25
3000 Helsingør

Børnehuset Sommerlyst er en integreret institution med 69 børn.

Børnehuset Spiloppen (0-5 år)

Gefionsparken 24
3000 Helsingør

Børnehuset Spiloppen er en integreret institution med 137 børn. 

Børnehuset Stjernedrys (0-5 år)

Trækbanen 14
3000 Helsingør

Børnehuset Stjernedrys er en integreret institution med 82 børn.

Børnehuset Troldehøj (0-5 år)

H P Christensensvej 24
3000 Helsingør Børnehuset Troldehøj er en integreret institution med 121 børn.
Institutionen har tvungen frokostordning for børn fra 3 år. 

Børnehuset VillaKulla (0-5 år)

Sporegangen 19
3000 Helsingør

Børnehuset VillaKulla er en integreret institution med 220 børn. 

Børnehuset Elverhøjen (0-5 år)

Sct. Georgsvej 17B
3060 Espergærde

Børnehuset Elverhøjen er en integreret institution med 117 børn. 

Børnehuset Espergærde (0-5 år)

Rugmarken 1C
3060 Espergærde

Børnehuset Espergærde er en integreret institution med 82 børn.

Børnehuset Kasserollen (0-5 år)

Svend Poulsensvej 154
3060 Espergærde

Børnehuset Kasserollen er en integreret institution med 109 børn.

Børnehuset Skovparken (0-5 år)

Skovparken 13
3060 Espergærde

Børnehuset Skovparken er en integreret institution med 70 børn.
Institutionen har tvungen frokostordning for børn fra 3 år.

Børnehaven Stokrosen (2-5 år)

Stokholmsvej 14
3060 Espergærde

Børnehaven Stokrosen har plads til 47 børn. 

Børnehuset Søbæk (0-5 år)

Vestermarken 10-14
3060 Espergærde

Børnehuset Søbæk er en integreret institution med 173 børn.

Børnehuset Kysten (0-5 år)

Klyveren 2-4
3070 Snekkersten

Børnehuset Kysten er en integreret institution med 179 børn. 

Børnehuset Snekkersten (0-5 år)

Løntoften 4
3070 Snekkersten 

Børnehuset Snekkersten er en integreret institution med 61 børn.

Børnehuset Hellebæk (0-5 år)

Hammermøllevej 17
3150 Hellebæk

Børnehuset Hellebæk er en integreret institution med 49 børn.
Institutionen har tvungen frokostordning for børn fra 3 år. 

Børnehuset Hallandsgården (0-5 år)

Hallandsvej 59
3140 Ålsgårde

Børnehuset Hallandsgården er en integreret institution med 83 børn.

Børnehuset Ålsgårde (0-5 år)

Orøvej 11
3140 Ålsgårde

Børnehuset Ålsgårde er en integreret institution med 78 børn.

Børnehuset Klatretræet (0-5 år)

Johannes Ewalds Vej 40
3100 Hornbæk

Børnehuset Klatretræet er en integreret institution med 115 børn fordelt på to adresser.

Tikøb Familiehus (0-5 år)

Præstegårdsvej 19A
3080 Tikøb

Tikøb Familiehus er en integreret institution med 48 børn.

Børnehuset Nyrup (0-5 år)

Kongevejen 280
3490 Kvistgård

Vuggestuen har plads til 15 børn i alderen 0-2 år. Børnehaven har plads til 102 børn i alderen 2-5 år.

 

Kort over kommunale daginstitutioner

  • Børnehuset Abildvænget
  • Børnehuset MariaKringlen
  • Børnehuset Mariehønen
  • Børnehuset Montebello
  • Børnehuset Rosenkilden
  • Børnehuset Snerlen
  • Børnehuset Sommerlyst
  • Børnehuset Spiloppen
  • Børnehuset Stjernedrys
  • Børnehuset Troldehøj
  • Børnehuset VillaKulla
  • Børnehuset Elverhøjen
  • Børnehuset Espergærde
  • Børnehuset Kasserollen
  • Børnehuset Skovparken
  • Børnehaven Stokrosen
  • Børnehuset Søbæk
  • Børnehuset Kysten
  • Børnehuset Snekkersten
  • Børnehuset Hellebæk
  • Børnehuset Hallandsgården
  • Børnehuset Ålsgårde
  • Børnehuset Klatretræet
  • Tikøb Familiehus
  • Børnehaven og Vuggestuen Nyrup

Kort over Private daginstitutioner

  • Gurreparkens Børnehus
  • Børnehaven Regnbuen
  • Rudolf Steiner Børnehaven
  • Kvistgård Private Børnehus
  • Ålsgårde Børnehave
  • Ellekildehus Skovbørnehave
  • Skorpebørnehaven
  • Stauninggården
  • Hornbæk Private Børnehus
  • Helsingør Børneasyl anno 1835
  • Børneøen Bonsai - Skovly Espergærde

Samarbejde mellem forældre og dagtilbud

Den gode kontakt mellem forældre og dagtilbud er højt prioriteret.

Dagtilbuddene i Helsingør Kommune er i perioden juli 2021 til september 2024 frisat fra national lovgivning og kommunale regler. Det betyder, at dagtilbuddene kan tage imod nye forældre på forskellige måder. 

Fælles for alle dagtilbud er, at de værner om børns ret til at være børn, til at være forskellige og til at udvikle sig i forskelligt tempo. Der er fokus på at drage omsorg for børnene og samtidig stimulere og udfordre børnene for at understøtte deres trivsel, udvikling og læring.

Pædagogisk kvalitet forudsætter et godt forældresamarbejde. Derfor er det vigtigt, at forældre oplever tydelighed, gennemsigtighed og tryghed. Dagtilbud ønsker et forpligtende samarbejde med forældrene. 

Velkommen i dagtilbud

I er velkomne til at besøge de dagtilbud, I overvejer at skrive jeres barn op til. Ring og lav en aftale forinden. Se oversigt over dagtilbud

Når jeres barn har fået en plads i et dagtilbud, skal I kontakte dagtilbuddet og lave aftaler om jeres barns start. Dagtilbuddet vil typisk invitere jer til en velkomstsamtale og ser frem til at høre om jeres barn og tale om det fremtidige samarbejde. 

I har løbende mulighed for at gå i dialog med personalet i dagtilbuddet. I er altid velkomne til at kontakte dagtilbuddet og høre mere. 

AULA er en online kommunikationsløsning, der bliver brugt i alle dagtilbud og skoler i Helsingør Kommune.

  • AULA giver et overblik over information om dit barns dagligdag i dagtilbuddet.
  • Forældre og personale kan kommunikere med hinanden på en let og sikker måde.
  • Opslag om aktiviteter og arrangementer bliver lagt på AULA.
  • Derudover bruges AULA til at give besked om sygdom, fridage og ferie.
  • Forældre kan notere hvornår og af hvem deres børn bliver hentet hver dag.
  • Alle børns stamdata – dvs. adresser, telefonnumre samt navne på forældre og søskende opbevares i AULA. Det er derfor vigtigt, at forældre løbende opdaterer informationerne, så de til enhver tid er korrekte.

Alle børn bliver sprogvurderet tre gange, mens de går i dagtilbud. Første vurdering er omkring de to år.  Anden sprogvurdering sker omkring barnets tredje år, og sidste sprogvurdering i dagtilbud sker, når barnet er omkring de fem år. 

Dagtilbud benytter værktøjet "Sprogtrappen" til sprogvurderinger af 2-årige børn og Rambølls sprogvurdering til 3-5-årige børn.

Læs mere om "Sprogtrappen"

Læs mere om sprogvurdering

Jeres barns dagtilbud tilbyder altid dialogmøder, hvis I er bekymrede for jeres barns trivsel, udvikling eller læring. Vi kan også invitere jer til et dialogmøde, hvis vi er bekymrede. Til mødet inviterer vi nogle gange andre relevante samarbejdspartnere, som kan hjælpe med at afklare bekymringen omkring jeres barn. Fokus er altid barnets trivsel.

Når dagtilbuddet er bekymret for jeres barns trivsel, udvikling og læring, kan jeres barns dagtilbud få ekstra rådgivning i Tværfagligt Forum også kaldet TF. Inden mødet vil de relevante fagpersoner fra dagtilbuddet udfylde et indstillingsskema, som de gennemgår sammen med jer. I skal desuden give samtykke til, at bekymringen må drøftes på TF. 

I har også mulighed for at udfylde jeres del af skemaet. Fagpersoner fra jeres barns dagtilbud hjælper gerne med den del, hvis I ønsker det.

På TF deltager altid:

  • Psykolog.
  • Tale/hørepædagog.
  • Specialpædagog.

Hver tredje måned deltager også:

  • Socialrådgiver.
  • Sundhedsplejerske. 

Alle fagpersoner er ansat i Helsingør Kommune.

Når jeres barn er 5-6 år, er det tid til, at barnet forlader sit dagtilbud og begynder i skole. Dagtilbuddet vil samarbejde med jer forældre og skolen om at sikre en tryg og sammenhængende overgang til skolen for jeres barn. 

Styrelsesvedtægter for kommunale dagtilbud

Dagtilbud og skoler med høj kvalitet, faglighed og trivsel skaber grundlag for, at vores børn og unge dannes og uddannes til at gå på opdagelse i livet og blive livsduelige. Vi ved, at uddannelse er en af de mest kraftfulde motorer for en bæredygtig udvikling (Vision 2030).
I Helsingør Kommune har vi høje ambitioner for børnenes trivsel, læring, udvikling og dannelse, og her spiller dagtilbuddene for de 0-6-årige børn en afgørende rolle. Gode dagtilbud er afgørende for børnenes trivsel her og nu – og også for deres muligheder senere i livet!
Styrelsesvedtægten for de kommunale dagtilbud regulerer de overordnede rammer for ledelsen, organiseringen og forældreindflydelsen i kommunens dagtilbud, dvs. vuggestuer, børnehaver og integrerede institutioner.
På overordnet plan er det byrådets ansvar, at dagtilbudsloven og øvrige love og bestemmelser bliver overholdt i kommunes dagtilbud. I det daglige er ansvaret delegeret til de ansatte i Helsingør Kommune, som blandt andet fører tilsyn med og står for driften af dagtilbuddene.
I Helsingør Kommunes styrelsesvedtægt er vægten lagt på forældrebestyrelsernes arbejde. Samarbejdet mellem forældre og dagtilbud spiller en vigtig rolle i arbejdet med at skabe dagtilbud af høj kvalitet. Det styrker barnets muligheder, når samarbejdet mellem forældre og daginstitution er tæt og med gensidig respekt for hinandens roller og ansvar. Det er blandt andet derfor, at forældrebestyrelserne er vigtige.
Alle dele af dagtilbuddenes organisering og ledelse er forpligtet på dagtilbudsloven og også på de politiske ambitioner, vedtaget i Helsingør Kommune, om at skabe deltagelsesmuligheder for alle børn i, eller så tæt på, almenområdet som muligt: Vores dagtilbud skal favne en bred mangfoldighed af børn, og alle børn har ret til en plads i fællesskabet.

Vedtaget af Byrådet den 8. september 2025

Dagtilbuddenes formål fremgår af dagtilbudsloven § 7 (LBK nr 988 af 27/08/2024):
Dagtilbud skal fremme børns trivsel, læring, udvikling og dannelse gennem trygge og pædagogiske læringsmiljøer, hvor legen er grundlæggende, og hvor der tages udgangspunkt i et børneperspektiv.
Dagtilbud skal i samarbejde med forældrene give børn omsorg og understøtte det enkelte barns trivsel, læring, udvikling og dannelse og bidrage til, at børn får en god og tryg opvækst.
Børn i dagtilbud skal have et fysisk, psykisk og æstetisk børnemiljø, som fremmer deres trivsel, sundhed, udvikling og læring.
Dagtilbud skal give børn medbestemmelse, medansvar og forståelse for og oplevelse med demokrati. Dagtilbud skal som led heri bidrage til at udvikle børns selvstændighed, evner til at indgå i forpligtende fællesskaber og samhørighed med og integration i det danske samfund.
Dagtilbud skal i samarbejde med forældrene sikre børn en god overgang fra hjem til dagtilbud. Dagtilbud skal endvidere i samarbejde med forældre og skole sikre børn en god sammenhængende overgang mellem dagtilbud og fra dagtilbud til fritidstilbud og skole ved at udvikle og understøtte deres grundlæggende kompetencer og lysten til at lære.

1.1.
Kommunale dagtilbud oprettes i henhold til dagtilbudsloven § 19, stk. 2. Grundlaget for dagtilbuddenes virksomhed fremgår af denne lov. Dagtilbuddene skal herudover tage afsæt i de kommunalt politisk vedtagne rammer og politikker for området.


1.2.
Styrelsesvedtægten fastlægger forældrebestyrelsens indflydelse i dagtilbuddene. Desuden definerer styrelsesvedtægten dagtilbudslederens opgaver, samt opgaver og kompetencefordeling mellem dagtilbudslederen og forældrebestyrelsen.


1.3.
Styrelsesvedtægten for kommunale dagtilbud i Helsingør Kommune refererer til dagtilbudsloven og bestemmelserne om forældrebestyrelser, jf. dagtilbudsloven §§ 14-16.


1.4.
Der oprettes en forældrebestyrelse ved hvert dagtilbud i Helsingør Kommune.

2.1.
Forældrebestyrelsen består af 1-2 medarbejderrepræsentanter og minimum 5 forældrerepræsentanter, der alle har stemmeret. Der kan desuden vælges et antal personlige suppleanter.

2.2.
Dagtilbudslederen deltager i forældrebestyrelsens møder, men har ikke stemmeret
.
2.3.
Medlemmer af forældrebestyrelsen kan, efter forældrebestyrelsens godkendelse, få orlov i en tidsbegrænset periode. I orlovsperioden indtræder suppleanten.


2.4.
I dagtilbud, som består af flere enheder/matrikler, skal en forælder fra hver enhed have adgang til at være repræsenteret i forældrebestyrelsen, jf. dagtilbudsloven § 14, stk. 2.

3.1.
Dagtilbudslederen er ansvarlig for, at der afholdes valg til forældrebestyrelsen. Valget af forældrerepræsentanter varsles til forældrene mindst 14 dage før valgafholdelsen. Valget af medarbejderrepræsentanter varsles til medarbejderne mindst 14 dage før valgafholdelsen. Dagtilbudslederen, souschef og afdelingsledere deltager ikke i valg af medarbejderrepræsentanter.

3.2.
For begge valggrupper løber valgperioden i 2 år. Der afholdes valg hvert år, for 2 år ad gangen.

3.3.
Ved nyoprettede dagtilbud indkalder dagtilbudslederen til valg senest 2 måneder efter åbning.

3.4.
Valg til forældrebestyrelsens medlemmer sker ved simpelt stemmeflertal.

3.5.
Formanden for den siddende forældrebestyrelse leder valghandlingen, og dagtilbudslederen påser, at bestemmelserne omkring valgret og valgbarhed efterleves.

3.6.
Valg til forældrerepræsentanter sker ved, at kandidaterne sættes til afstemning under ét. Samme fremgangsmåde benyttes ved valg af suppleanter.

3.7.
Forældre- og medarbejderrepræsentanter udtræder af forældrebestyrelsen, såfremt tilknytningen til dagtilbuddet ophører.

4.1.
Forældrerepræsentanter og eventuelle suppleanter til forældrebestyrelsen vælges af og blandt forældre til børn indskrevet i dagtilbuddet.

4.2.
Valgret til forældrebestyrelsen forudsætter, at forældrene er fremmødte, at de har forældremyndigheden, samt har børn indskrevet i dagtilbuddet.

4.3.
Andre personer med valgret er de der, i forældremyndighedsindehavernes sted, har den faktiske omsorg for barnet, det vil sige,

•Personer der har et barn i døgnpleje efter Barnets Lov.
•Personer der har indgået ægteskab eller er samboende med indehaveren af forældremyndigheden over et barn, som tilhører samme husstand som forældremyndighedsindehaveren og barnet.

4.4.
Der kan afgives 1 stemme pr. indskrevet barn i dagtilbuddet. Stemmeafgivelsen forudsætter fremmøde, og der kan derfor ikke stemmes ved fuldmagt.

4.5.
En forælder kan opstilles og vælges in absentia under forudsætning af, at vedkommende skriftligt har bekræftet, at vedkommende er villig til opstilling og valg.

4.6.
Medarbejdere, som samtidig er forælder til et barn i dagtilbuddet, eller på anden måde har en privat tilknytning til et barn, er ikke valgbare som forældrerepræsentanter eller suppleanter.

4.7.
Medarbejderrepræsentanten vælges af og blandt medarbejdere. Medarbejdere i opsagt stilling, eller med en ansættelse begrænset til mindre end 6 måneder efter valget, er ikke valgbare.

5.1.
Dagtilbudslederen indkalder senest 14 dage efter valget til første møde, hvor forældrebestyrelsen konstituerer sig med formand og næstformand.

5.2.
Der afholdes mindst 4 forældrebestyrelsesmøder om året.

5.3.
Dagtilbudslederen indkalder til forældrebestyrelsesmøder med mindst 3 ugers varsel med angivelse af tid og sted.

5.4.
Den endelige dagsorden med bilag udarbejdes af formanden og dagtilbudslederen og udsendes senest 5 hverdage før mødets afholdelse.

5.5.
Dagtilbudslederen sikrer, at der bliver skrevet et referat for forældrebestyrelsesmøderne, og at det deles med alle forældre i dagtilbuddet.

5.6.
Formanden eller mindst 2 forældrebestyrelsesmedlemmer kan indkalde til ekstraordinært forældrebestyrelsesmøde, med 3 dages varsel, med angivelse af motiveret dagsorden.

5.7.
Forældrebestyrelsen kan vælge selv at udarbejde en forretningsorden inden for rammerne af denne styrelsesvedtægt.

5.8.
Forældrebestyrelsen er kun beslutningsdygtig, når mere end halvdelen af de stemmeberettigede medlemmer deltager i afstemningen/beslutningen. Der kan stemmes ved fuldmagt, hvis medlemmer af forældrebestyrelsen er forhindret i at deltage i mødet.

5.9.
Beslutninger træffes ved simpelt stemmeflertal. Ved stemmelighed er formandens stemme afgørende.

5.10.
Forældrebestyrelsen kan indbyde andre til at deltage i punkter på dagsordenen, når der behandles spørgsmål af særlig interesse for den, men kredsen af mødedeltagere kan i øvrigt ikke udvides.

5.11.
Forældrebestyrelsens møder holdes for lukkede døre, og medlemmerne er underlagt forvaltningslovens bestemmelser om tavshedspligt.

6.1.
Forældrebestyrelsen skal fastsætte principper:
•for dagtilbuddets arbejde,
•for samarbejdet mellem dagtilbud og hjem,
•for anvendelsen af en budgetramme for dagtilbuddet inden for de rammer og eventuelle prioriterede indsatser, som byrådet har fastsat, jf. dagtilbudsloven § 15.

6.2.
Forældrebestyrelsen skal inddrages i udarbejdelsen og evalueringen af og opfølgningen på den pædagogiske læreplan jf. dagtilbudsloven § 15.

6.3.
Forældrebestyrelsen skal inddrages i dagtilbuddets arbejde med at skabe gode overgange fra hjem til dagtilbud, mellem dagtilbud og fra dagtilbud til fritidstilbud og skole, jf. dagtilbudsloven § 15.

6.4.
Forældrebestyrelsen kan beslutte at fravælge et sundt frokostmåltid, jf. dagtilbudsloven § 16 b.

6.5.
Forældrebestyrelsen varetager sine opgaver inden for de rammer og eventuelle prioriterede indsatser, som byrådet har fastsat, jf. dagtilbudsloven § 15.

6.6.
Forældrebestyrelsen har indstillingsret til ansættelsessamtaler og ret til at deltage ved ansættelsen af dagtilbudslederen, jf. dagtilbudsloven § 15.

6.7.
Forældrebestyrelsen har, i forbindelse med ansættelse af nyt personale, indstillingsret i forhold til, hvem der skal indkaldes til ansættelsessamtale, jf. dagtilbudsloven § 15.

7.1.
Forældrebestyrelsen er forpligtet til at overholde gældende love, regulativer og vedtægter, byrådets beslutninger, administrative bestemmelser og kollektive overenskomster.

7.2.
Forældrebestyrelsen skal i samarbejde med dagtilbuddet arbejde for, at de politisk vedtagne visioner integreres i dagtilbuddet og at dagtilbuddet bidrager til den strategiske udvikling, som visionen bygger på.

7.3.
Forældrebestyrelsen kan alene beskæftige sig med overordnede og principielle spørgsmål. Det vil sige, at forældrebestyrelsen ikke har adgang til at drøfte eller behandle personsager – hverken personalesager eller sager angående børn og forældre, ligesom forældrebestyrelsen heller ikke kan deltage i beslutninger vedrørende tilrettelæggelse og afvikling af det daglige pædagogiske arbejde. Endelig er ledelsesmæssige, personalemæssige og økonomiske forhold dagtilbudslederens eller Center for Børn, Unge og Familiers (BUF) kompetenceområde, og kan ikke behandles i forældrebestyrelsen.

7.4.
Forældrebestyrelsen inviteres med til tilsynsdialogen, når der har været pædagogisk tilsyn med dagtilbuddet. Der er pædagogisk tilsyn med hvert dagtilbud hvert andet år, henholdsvis et anmeldt og et uanmeldt tilsyn. Konsulenten, der har gennemført tilsynsbesøget, holder efterfølgende en tilsynsdialog med dagtilbuddet, hvor forældrebestyrelsen deltager hvis muligt.

7.5.
Det påhviler forældrebestyrelsen at orientere forældre og personale om forældrebestyrelsens arbejde og beslutninger.

7.6.
Forældrebestyrelsen indkalder til forældremøde mindst 1 gang om året. Forældrebestyrelsen planlægger i samarbejde med dagtilbuddets øvrige personale dagsorden til forældremøderne. Hele forældregruppen og hele personalegruppen skal sikres indflydelse gennem løbende dialoger.

7.7.
Forældregruppen kan indkalde til ekstraordinært forældremøde, hvis 2/3 af de valgbare forældre skriftligt tilkendegiver et ønske om dette.

8.1.
Dagtilbudslederen varetager den administrative og pædagogiske ledelse af dagtilbuddet, jf. dagtilbudsloven § 6.

8.2.
Dagtilbudslederen er ansvarlig overfor byrådet og forældrebestyrelsen for, at de beslutninger, der træffes i dagtilbuddet, er i overensstemmelse med gældende bestemmelser og inden for de mål og rammer, der er fastlagt af byrådet.

8.3.
Lederen skal,
•arbejde ud fra de principper, forældrebestyrelsen har lagt for dagtilbuddet.
•redegøre for dispositioner, truffet af lederen eller personalet.
•orientere forældrebestyrelsen om det pædagogiske tilsyn, når det er gennemført.

9.1.
De selvejende dagtilbud reguleres af driftsoverenskomsten mellem dagtilbuddet og Helsingør Kommune.

9.2.
Der oprettes en forældrebestyrelse ved hver selvejende dagtilbud i Helsingør Kommune.

9.3.
De selvejende dagtilbuds bestyrelse udarbejder, efter indhentet udtalelse af forældrebestyrelsen, en vedtægt for styrelsen af dagtilbuddet. Vedtægten kan lægge sig op ad styrelsesvedtægten for de kommunale dagtilbud. Vedtægten skal godkendes af byrådet, jf. dagtilbudsloven § 16, stk. 2.

10.1.
Ændringer af styrelsesvedtægten kan kun finde sted efter indhentet udtalelse fra forældrebestyrelserne.

10.2.
Forældrebestyrelserne kan ansøge byrådet om ændring af vedtægten.

10.3.
Byrådet kan ophæve vedtægten uden varsel i tilfælde af væsentlig misligholdelse fra forældrebestyrelsens side.

Styrelsesvedtægten træder i kraft den 1. oktober 2025.

Pladsanvisningen

Birkedalsvej 27
3000 Helsingør
Tlf.: 49 28 27 37

Borgere: Send Digital Post til Pladsanvisningen
Virksomheder: Send Digital Post til Pladsanvisningen